5 Mart 2016 Cumartesi

Dudak Detaylı Kol Çantası / Mini Bag with Lips Detailed



 Elimde bulunan siyah şifon parça kumaşı nasıl değerlendirsem diye düşünürken, çanta yapmayı planladığım kırmızı keçenin üzerini kaplayarak capcanlı kırmızıyı daha şık, daha ağır bir renge; bordoya dönüştürdüm. O haliyle de gözüme fazla oturaklı gelince artan keçeden bir dudak detayı ekledim. Çantanın yapısı biraz farklı. Pinterest'ten gördüğüm değişik bir kalıpla yaptım ve şekli benim çok hoşuma gitti. Kenar dikişlerini ise bu şık çantada fazla basit bulduğum için siyah suni deriyle kapladım ve tasarımı zincir sap ile tamamladım. Minik bir kol çantası oldu. Şimdi ise aynı kalıptan daha büyük bir çanta yapmayı düşünüyorum.

 I had black chiffon; however, I did not know what I will do with it. Then I covered a piece of red felt that I planned using for a bag,  with fabric, and I turned bright red to a more elegant color: Maroon. I used a different bag pattern that I saw on Pinterest. I added lips detail for a little more fun, using red felt and covered side seams with black faux leather to make a design more elegant. It is both cute and elegant little bag, now I am planning to make a bigger one with the same pattern.
Çantanın tabanı
Bottomside of the bag

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder